top of page

CONTACT ONS

Vragen hebben?

​

Ze kunnen worden beantwoord in onze Veelgestelde Vragen.

We hebben geprobeerd om zo ongeveer alles te behandelen wat u moet weten.
 

U kunt ons ook mailen op info@norfolksokken.nl

of vul ons contactformulier in:

Bedankt!

Abonneer nu voor 15% korting en het laatste nieuws...

Bedankt!

Anchor 2

Veelgestelde Vragen

01

Kan ik een bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

​

Ja, je kunt elke bestelling zonder opgaaf van reden retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Houd er rekening mee dat de sokken ongebruikt en in nieuwstaat zijn. De afzender is verantwoordelijk voor de verzending. Gedetailleerde informatie vindt u op onze pagina Retourneren en ruilen.

02

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

​

U kunt artikelen binnen 14 dagen retourneren. Je krijgt je geld terug binnen 14 dagen nadat we de sokken terug hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat de sokken niet mogen worden gebruikt en met hun labels eraan. De afzender is verantwoordelijk voor de verzending.

03

Hoeveel kost de verzending?

​

Voor bestellingen in Nederland is verzending tegen betaling. Voor bestellingen in België tot €30 betaal je €3. Bij bestellingen boven de €30 zijn de verzendingen gratis!

04

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

​

Leveringen van maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur besteld. wordt dezelfde dag verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling de volgende dag geleverd, maar in sommige gevallen duurt het 2 tot 3 dagen. Bestellingen na 15.00 uur wordt de volgende werkdag verzonden.

05

Een deel van mijn bestelling ontbreekt of is niet correct.

​

Neem dan direct contact met ons op via info@norfolksokken.nl  of ons contactformulier boven deze pagina. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk oplossen en antwoorden.

06

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

​

U kunt betalen met iDeal, Credit/Debitcards.

bottom of page